Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Sex drugs and theft στην Επισκοπή της Χρυσής Αυγής -1 | Ροΐδη Εμμονές


Έργα και ημέρες της Μητρόπολης Καρδίτσας
Ο Στ.Βλαμάκης, υποψήφιος βουλευτής της Χ.Α. ασχημονεί στους φούρνους του Νταχάου. Η συνεργασία του με τη μητρόπολη Καρδίτσας ματαιώθηκε λόγω των αντιδράσεων
Γράμμα από το ΛηξούριΑναγνώστης Λασκαράτος
Κύριε Ροΐδη,
Η επισκοπή λέγεται Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων και πρόσφατα είχε παραχωρήσει χώρο για να κατασκηνώσουν οι κομάντος της Χρυσής Αυγής. Μετά τις διαμαρτυρίες η επισκοπή ανακοίνωσε: «Η Ιερά Μητρόπολις ουδέποτε παρεχώρησε τις νεανικές κατασκηνώσεις Νεοχωρίου γνωρίζουσα ότι ο χώρος τους θα χρησιμοποιηθεί εκ μέρους κάποιου κόμματος…». Θέλει να μας πει ο μητροπολίτης πως οι μελανοχίτωνες του παρουσιάστηκαν ως αδελφές του Ελέους ή σύλλογος κυριών και δεσποινίδων five o’clock tea. Ντροπιασμένη η Χ.Α. δεν έκανε καμία ανακοίνωση, πιστή στην τακτική της να σωπαίνει όταν ηττάται,
ο δε μητροπολίτης δεν ενοχλείται από τη ναζιστική ιδεολογία και πρακτική της ΧΑ, αλλά από την ιδιότητά της ως νόμιμου κόμματος, για να δικαιολογήσει όπως-όπως την αναγκαστική του καθυστερημένη άρνηση (!)
Κύριε Ροΐδη,
Τιμής ένεκεν θα αφιερώσω το παρόν ιστορικό σημείωμα στο μητροπολίτη της επισκοπής. Προειδοποιώ πως η δυσωδία θα είναι αφόρητη γι’αυτό οι ευσεβείς και οι κυρίες ας βγάλουν τα αρωματικά τους μαντηλάκια.
Α. Ξεκινώ από τον Άγιο Βησσαρίωνα η κερδοφόρα αφορολόγητη θαυματουργή μούμια του οποίου αποτελεί περιουσία του μητροπολίτη Λαμίας. Η “Espresso” τον ανέδειξε, η “Espresso” τον αποκαθήλωσε. Στις 6.3.’07 κάτω από τον τίτλο «Ο Βησσαρίων έμεινε μισός», κάνει τη μεγάλη αποκάλυψη πρωτοσέλιδα: «Αποστολή στο χωριό που δεν έχει καλές αναμνήσεις από τον ιερομόναχο»: Ο αιδεσιμώτατος Βησσαρίωναςεφημέριος του Καππαδοκικού Καρδίτσας, πιάνεται στα πράσα με το δάσκαλο. Το τρυφερό ζευγάρι το σκάει στην Αθήνα όπου με τα κέρδη από τις αρχαιοκαπηλίες(ασημένιο Ευαγγέλιο στα αραμαϊκά φερμένο το 1922 από τη Μικρασία, αδαμαντοποίκιλτο χρυσό δισκοπότηρο, εικόνες) στεγάζεται σε ιδιόκτητο διαμέρισμα. Ο δάσκαλος μεταβιβάζει την ερωτική φωλιά στο όνομά του και ο πανοσιότατος αναγκάζεται να σπιτωθεί στο μοναστήρι.
Β. Στις 27-9-’61, το Πλημμελειοδικείο Καρδίτσας καταδίκασε σε 4μηνη φυλάκιση τον ηγούμενο της μονής Φανερωμένης Καλλιφωνίου Αμβρόσιο Γ. και τον αρχιμανδρίτη Ιεζεκιήλ Δ. για βάναυση προσβολή της δημοσίας αιδούς, αφού οι μάρτυρες κατάθεσαν πως οι κατηγορούμενοι επιδίδονταν σε ασελγείς πράξεις στη μονή με νέους του χωριού.
Γ. Λίγο πριν την εγκαθίδρυση της Δικτατορίας, ο αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος Καλογεράς, εξέδωσε σε τεύχος αποσπάσματα των 5 εξωδίκων καταγγελιών του, από 18-1-1965 έως 15-12-1966, κατά του μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος άγιου Κύριλλου, στις οποίες μεταξύ άλλων τον κατηγορεί πως συνήψε ομοφυλόφιλες σεξουαλικές σχέσεις με επτά καλόγερους, διάκους και αρχιμανδρίτες και δυο λαϊκούς. Ο μηνυτής επισημαίνει πως ο άγιος είχε εξαιρετικές επιδόσεις στην αμοιβαία πεολοιχία. (Δώδεκα χρόνια μετά ο αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος ξηλώθηκε από το χουντοδικείο του Ιερώνυμου για “βαρεία εξύβριση, κλοπή και αποσκίρτηση από την Ορθοδοξία”). Ο Άγγελος Δόξας, πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Ψυχοβιολογίας με σειρά άρθρων του στον «Ελεύθερο»  αναφέρθηκε εκτενώς, χωρίς να ενοχληθεί κανείς αρμόδιος, και στην σεξουαλική δράση του Κύριλλου, που επί πλέον σύμφωνα με την «Θεσσαλική Ηχώ», είχε κλέψει μόνο από το Φιλόπτωχο και μόνο σε ένα χρόνο (1960), 2 ½ εκατομμύρια δρχ. Όπως διαβάζουμε στην  «Ηθική και Θρησκευτική Εγκυκλοπαίδεια», δηλαδή στο μνημειώδες όσο και ξεδιάντροπο πολύτομο έργο, το οποίο εκδόθηκε με πατριαρχικές ευλογίες για να υμνεί την αρετή του φασίστα πορνοδεσπότη Πρέβεζας Στυλιανού και άλλων ομοίων του,  στο λήμμα Κύριλλος (κατά κόσμον Καρμπαλιώτης), «ο περί ού «επέδειξεν εν καιροίς χαλεποίς προς την πατρίδα και την Εκκλησίαν ακάματον ζήλον κινδυνεύσας επανειλημμένως». Ασφαλώς ο ευσεβής αρθογράφος θα περιλαμβάνει στον υπέρ πατρίδος «ακάματον ζήλον» και την 8ετή διακονία του 33χρονου Κύριλλου (1934-1942) στην «Σχολή Ευελπίδων». Φαίνεται πάντως πως η προσφορά του στους Ευέλπιδες δεν εκτιμήθηκε, αφού η Χούντα τον εξανάγκασε εκβιάζοντάς τον με ατιμωτικές αποκαλύψεις να παραιτηθεί το 1967, μαζί με τους συναδέλφους του Δημητριάδος, Ελασσόνος, Παραμυθίας και Λαρίσης, που υπέβαλαν υπάκουα τις παραιτήσεις τους για να μην βγουν τα άπλυτά τους στη φόρα. Το 1979 ο Γ.Καρανικόλας, μέλος του Δ.Σ. της Εταιρίας Ελλήνων Λογοτεχνών, εξέδωσε τους «Ανορθόδοξους Έρωτες Ορθοδόξων κληρικών», οι οποίοι πραγματοποίησαν και δεύτερη έκδοση το ’87 και στους οποίους ο αγωνιστής κομμουνιστής συγγραφέας περιγράφει με το παραπάνω τα καμώματα του Κύριλλου και των ρασοφόρων παρτεναίρ του. Η μητρόπολη Θεσσαλιώτιδος πάντως, εξακολουθεί ξεδιάντροπα στην ιστοσελίδα της να υμνεί τον «μακαριστό» υπερεθνικόφρονα Κύριλλο, κάνοντας πως εν ξέρει γιατί εκθρονίστηκε από τους ομοϊδεάτες του.
Δ. Ο Φαναριοφερσάλων Κωνσταντίνος (όπως και ο Αττικής Νικόδημος) εκθρονίστηκε από τον Σεραφείμ το 1974 χωρίς δίκη, με την γνωστή υπόθεση των “12″ ιερωνυμικών μητροπολιτών. Είχε το φοβερό «κουσούρι» να έχει τη φήμη του ασκητικού (η «Ελεύθερη Ώρα» του Γ.Μιχαλόπουλου, αποπειράθηκε να τον σπιλώσει αναφέροντας υπαινικτικά επεισόδιο με άντρα που φώναξε ‘Ανάξιος’ την ώρα της χειροτονίας του σε επίσκοπο) και να μην έχει εμπλακεί σε σκάνδαλα, γεγονός που ο αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ δεν συγχωρούσε. Πικραμένος κυκλοφορεί το έντυπο “Φωτοβολίδες“, όπου βγάζει τα άπλυτα του πρώτου διαδόχου του, του αγίου Κλεόπα στην φόρα. Παρακάμπτει όπως δηλώνει τα «Σκάνδαλα Λεβαδείας, Λαρίσης Βόλου», διότι οι μητροπολίτες «υπεύθυνοι των σκανδάλων αυτών δια του θανάτου των διέφυγον…των Εκκλησιαστικών και Ποινικών Δικαστηρίων…» και δίνει σπαρταριστές περιγραφές για την πόρνη Σπυριδούλα των λουτρών του Σμοκόβου, που δεν είναι άλλη από τον αρχιμανδρίτη Σ.Τσιλιμιδό που εφημερεύει στην επικράτεια του κ.Κλεώπα, που κι αυτόν τον κατηγορεί πως απολαμβάνει τα φιλιά λουομένων κυριών. Για την ιστορία, μετά την καθαίρεσή του ο αρχιμανδρίτης, γνωστός ως μάρτυρας πολύκροτης δίκης στην Αθήνα, ρασοφορούσε πάντα και άνοιξε κατάστημα γυναικείων εσωρούχων!!!
Ε. Οι Κωνσταντίνος και Νικόδημος, δεν κάθισαν φρόνιμα. Έβαλαν στο στόχαστρό τους τους διαδόχους τους Θεόκλητο (τέκνον Χριστόδουλου) και Αττικής Παντελεήμονα και κατάφεραν στο εκκλησιαστικό τσουνάμι του 2005 να τους εκθέσουν ανεπανόρθωτα και να τους εκθρονίσουν, μέσω των ερωτικών, οικονομικών και παραδικαστικών σκανδάλων που αποκαλύφθηκαν. (Βλ. Ελευθεροτυπία 28/01/2005, Θ.ΤΣΑΤΣΗ «Ναρκωτικά, σεξ, χρήμα και ηδονή. Τα ιερωμένα τα άπλυτα»).Πέτρα του σκανδάλου, ο αρχιμανδρίτης Κουλουσούσας, γι’αυτόν πρόκειται, που πέταξε τα ράσα του, κοιμόταν εκ περιτροπής σύμφωνα με δική του δήλωση στην αρχιεπισκοπική κατοικία στο Π.Ψυχικό και κατηγορήθηκε από τον τ.Θεσσαλιώτιδος Κωνσταντίνο πως συνελήφθη σε κακόφημο μπαρ μαζί με το πνευματικό τέκνο του Χριστόδουλου Θεσσαλιώτιδος Θεόκλητο. Mε ένορκη κατάθεσή του σε συμβολαιογράφο ο Κωνσταντίνος κατέθετε: «Αστυνομικά όργανα συνέλαβαν δύο άνδρες με πολιτικά σε ανήθικο νυχτερινό κέντρο της οδού προς Τρίκαλα στην περιφέρεια Τρικάλων, και πήγαν στην Ασφάλεια για αναγνώριση διότι τους θεώρησαν υπόπτους για διακίνηση ναρκωτικών. Μετά από πιέσεις είπαν ότι είναι ιερωμένοι. Κλήθηκε ο οικείος μητροπολίτης Τρίκκης κ.Αλέξιος και αναγνώρισε στο πρόσωπο του ενός από αυτούς τον μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος κ. Θεόκλητο Κουμαριανό. O άλλος κληρικός ήταν ο Σεραφείμ  Κουλουσούσας. O μητροπολίτης Τρίκκης τηλεφώνησε στον Αρχιεπίσκοπο. O τελευταίος ζήτησε τη συγκάλυψη του περιστατικού. O Αλέξιος παρενέβη και το περιστατικό καλύφθηκε». Ακούστηκε κατά κόρον σε  τηλεοπτικές εκπομπές μετά το ξέσπασμα του σκάνδάλου-ανύπαρκτου μέχρι να ξεσπάσει η υπόθεση Γιοσάκη για τα ΜΜΕ-πως σκίστηκε η αντίστοιχη σελίδα του βιβλίου συμβάντων του Αστυνομικού Τμήματος που κατέγραφε την σύλληψη των δυο ιερωμένων πράγμα που δεν ανακοινώθηκε αν διερευνήθηκε.
Ο Γιοσάκης, κατέθεσε πως πληροφόρησε τον κ.Θεόκλητο που ήθελε να αποφύγει τον διασυρμό μιάς δίκης στην έδρα του, πως μπορούσε να κάνει την δίκη στον Πειραιά. Δηλώνοντας λοιπόν ψευδώς ως τόπο κατοικίας του το λιμάνι «και μάλιστα σε διεύθυνση που αντιστοιχούσε στην κατοικία της προϊσταμένης της γραμματείας του Πρωτοδικείου Πειραιά», ο δανειστής των οικονομιών του στην απολυμένη σήμερα  δικαστίνα κ.Ηλία κ.Θεόκλητος επισκέφτηκαν με τον Γιοσάκη τον δικαστή υπηρεσίας Ν.Ποταμιάνο, που τους εξυπηρέτησε ικανοποιώντας μάλιστα την παράκλησή τους να χορηγήσει προσωρινή  διαταγή υπέρ του μητροπολίτη. «Ο κ.Ποταμιάνος τους εξυπηρέτησε τάχιστα….Ως εκ θαύματος εκείνη την ημέρα δίκαζε την υπόθεσή τους η….σύζυγος του κ.Ποταμιάνου.». Ο καθηγητής Γιανναράς από τις στήλες της «Καθημερινής» έκανε βαριά καταγγελία για τον αρχιεπισκοπικό φίλο κ.Θεόκλητο: «εκβίαζε συνεπισκόπους του για να ψηφίσουν» τον Γιοσάκη «στο περίβλεπτο αξίωμα του γραμματέα…». «Για την ιστορία, οι δυο αυτοί δικαστές  αν και παραπέμφθηκαν στην πειθαρχική ολομέλεια του Α.Πάγου για απόλυση τη γλύτωσαν». Πράγματι λίγους μήνες πριν, «Η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου έκρινε το απόγευμα ότι δεν συντρέχει λόγος να παυθούν από το δικαστικό σώμα ο πρόεδρος Πρωτοδικών Ν. Ποταμιάνος και η σύζυγός του επίσης πρόεδρος Πρωτοδικών Γεωργία Λαμπροπούλου. Η απόφαση της Ολομέλειας για τον κ. Ποταμιάνο ελήφθη με μειοψηφία οκτώ μελών, ενώ για την κ. Λαμπροπούλου με μειοψηφία δύο μελών, επί συνόλου 31 δικαστών. Πρόταση για οριστική απόλυση και των δυο δικαστικών λειτουργών είχε κάνει ο πρόεδρος του Αρείου Πάγου Γ. Κάπος, καθώς και οι δύο εμπλέκονται στο παραδικαστικό κύκλωμα» , ενώ σε βάρος τους ασκήθηκαν διώξεις για μη υποβολή δηλώσεων «πόθεν έσχες» το 2000. Το κατηγορητήριο πάντως ήταν καταπέλτης αφού μεταξύ άλλων ανέφερε πως «….. ο Nίκος Ποταμιάνος …….‘τον διευκόλυνε (τον Γιοσάκη) επανειλημμένα στις ανήθικες επιδιώξεις του για την εξόντωση των αντιδίκων του, καθώς και των αντιδίκων προσώπων του φιλικού του περιβάλλοντος……» (25.06.2005).  Μπορεί ο κ.Θεόκλητος να είναι αθώος κατά την αδέκαστη ελληνική Δικαιοσύνη, ο κ.Γιανναράς όμως ήταν γι’αυτόν καταπέλτης: «Προσφεύγει…πλαστογραφώντας τη διεύθυνση….και φανερά διαπλεκόμενς με (τιμωρημένους πιά σήμερα) επίορκους δικαστές……». (7.8.’05). Για όσους δεν κατάλαβαν έχει γίνει ήδη πιο σαφής: (27.2.’05): «Σεραφείμ Kουλουσούσας, ένα θλιβερό παιδί 26 χρόνων, θηλύγλωσσο, που εγκατέλειψε την ιερωσύνη όντας διευθυντής (ναι, διευθυντής!) του Iδιαιτέρου Γραφείου του αρχιεπισκόπου Aθηνών. Aν αυτός ο αυτοαποσχηματισμός διερευνηθεί, οι συνέπειες για το αρχιεπισκοπικό περιβάλλον θα είναι δυσμέτρητες. .
Ξεφωνίζοντας στον αγγλόφωνο κόσμο την ελλαδική Εκκλησία ο έγκυρος «Guardian” (19 2.2005 «Sex and fraud woe for Greek church», Η.Smith)  έγραψε ανάμεσα σε πολλά πιπεράτα και για ισχυρισμούς πως ο Θεόκλητος  «συνελήφθη ως ύποπτος διακίνησης ναρκωτικών σε ένα κακόφημο νάϊτ κλαμπ…» και για τον κ.Κουλουσούσα τον πρώην προσωπικό γραμματέα του αρχιεπισκόπου αναμιγμένο σε υπόθεση που περιλαμβάνει «gay sex» με έναν επίσκοπο. Η εφημερίδα πρόσθετε και την πληροφορία που δεν επιβεβαιώθηκε στην πράξη, πως ο κ.Κουλουσούσας θα συνεχίσει ως σχεδιαστής μόδας στο Παρίσι. Όπως συχνά συμβαίνει με τους αγίους, οι κατηγορίες κατά του Θεόκλητου αποδείχθηκαν μπούμεραγκ και απλώς αποκάλυψαν την φιλανθρωπική του δράση, που δεν αφορούσε μόνο τον δανεισμό της πενόμενης δικαστίνας Ηλία. Αποκαλύφθηκε  από τον Μ.Τριανταφυλλόπουλο, πως μια ηλικιωμένη κυρία του άφησε στην διαθήκη της το σπίτι της στο Πήλιο εκτιμώντας προφανώς την ανιδιοτελή βοήθεια που της προσέφερε στα γηρατειά της. Οι διαμαρτυρόμενοι συγγενείς της πάντως, επέμεναν πως πρόθεση της δωρήτριας ήταν η παραχώρηση της κατοικίας στην Εκκλησία και όχι σε κάποιον λειτουργό της.
Όλη αυτή η φασαρία ταλαιπώρησε τον κ.Θεόκλητο που λίγο πριν τα Χριστούγεννα της ίδιας χρονιάς-εποχή περισυλλογής-βρέθηκε παρέα με τον Χριστόδουλο «στην καρδιά του Παρισιού» στο «πανάκριβο ξενοδοχείο ‘Φορ Σίζονς’» και «απολάμβαναν μερικές ημέρες διακοπών», μακριά από τα γκέτο των μεταναστών που λίγους μήνες πριν είχαν ξεσηκωθεί διαμαρτυρόμενοι για την μαύρη μοίρα τους. Την επόμενη εβδομάδα το «Ποντίκι» αποκάλυψε πως «η πληροφορία που διατρέχει τα δημοσιογραφικά γραφεία…κάνει λόγο για 4.500 ευρώπουλα τη βραδιά που επί 10 βραδιές….». Το δαιμόνιο τρωκτικό που κάνει πλάκα για «τελευταίο ταγκό στο Παρίσι» παραπέμποντας με τον γνωστό του τρόπο στην τολμηρή ταινία του Μπερτολούτσι, επισημαίνει πως «ο Χριστόδουλος μας έχει συνηθίσει σε διακοπές ινγκόγνιτο», και αποκαλύπτει πως το ξενοδοχείο αυτό στο οποίο είχε παραθέσει γαμήλιο γεύμα ο Άκης παρέχει πρόθυμα στους παραλήδες θαμώνες του μυστικότητα, αλλά ο Χριστόδουλος έγινε αντιληπτός επειδή από σύμπτωση σε διπλανό ξενοδοχείο κατέλυσε για υπηρεσιακούς λόγους η υπουργός Παιδείας. Από κοντά και η Πανδώρα του «Βήματος», πρόσθετε δυό ακόμη φίλους από τα παλιά στην παρέα (τον τ.παρακοιμώμενο κ.Κουλουσούσα και τον τ.εκπρόσωπο και κυνηγό ροζ κασετών κ.Επιφάνιο) και μια δυσερμήνευτη πληροφορία: Το ινγκόγνιτο έσπασε «από γαλλικές υπηρεσίες που δεν είναι σωστό να τις προσδιορίσω». Το ερώτημα γιατί τόση μυστικότητα δεν απαντήθηκε. «Ο πρέσβυς εξεπλάγη επειδή δεν είχε ενημερωθεί…… Η έκπληξη της κυρίας Γιαννάκου επίσης προφανής….Το Υπουργείο Εξωτερικών εμφανίστηκε ενοχλημένο….δυσφορία εκφράστηκε και από κύκλους του πατριαρχείου γιατί…..ο εκεί μητροπολίτης δεν είχε ενημερωθεί». Το «Πρώτο Θέμα»  που τα γράφει αυτά αναφέρει και την φημολογία για Θεόκλητο και «τον περιβόητο Σεραφείμ Κουλουσούσα που συνδέθηκε με τις πιο ροζ από τις εκδοχές που ακούστηκαν για τις σχέσεις μεταξύ ιεραρχών!». Από κοντά και το «Παρόν» (15.1.’06): «Στα ώπα ώπα έχουν στο Πολεμικό Ναυτικό τον τέως ιδιαίτερο γραμματέα του Αρχιεπίσκοπου, …. ….Τώρα λέγεται …. και έχει τοποθετηθεί στη Διοίκηση Ναυτικής Εκπαίδευσης, όπου προσέρχεται με το Γκραντ Τσερόκι του… Πρόσφατα πήρε άδεια 36 ημερών!….».   Αργότερα ο Θεόκλητος, παρά το μίσος που είχε εναντίον του ο (πνευματικός) αντίζηλός του στην καρδιά του Χριστόδουλου ιερός Καλλίνικος (κατηγορήθηκε αργότερα κι αυτός για σεξουαλικές παρενοχλήσεις ανδρών), τον οποίο κατηγόρησε πως τον παρακολουθούσε μέσω ΕΥΠ, βρέθηκε ξανά μητροπολίτης»  με τον ενδιάμεσο τίτλο της πάλαι ποτέ Βρεσθένης, σκαλί στη σχεδιαζόμενη άνοδό  του σε υπαρκτή μητρόπολη. Η προαγωγή συνοδεύτηκε από πρόθυμη φωτογραφική κυβερνητική νομοθετική ρύθμιση που δίνει εκλογιμότητα στους τιτουλάριους μητροπολίτες σε επαρχίες. Λίγες ημέρες μετά ο «Ορθ.Τύπος» (20.1.’06)  σημείωνε με νόημα ότι παρά τις αρχικές καταγγελίες του Χριστόδουλου όταν ξέσπασε το σκάνδαλο Βαβύλη-Γιοσάκη για φιλήδονους μητροπολίτες «ουδένα ομοφυλόφιλον ανεκάλυψε….κατά τους τελευταίους μήνας επιδίδεται συστηματικώς εις το κουκούλωμα των υποθέσεων και εις  την αποκατάστασιν και επιβράβευσιν των ενόχων»  και αλλού υπενθυμίζει: «Βράζει ο αρχιεπισκοπικός περίγυρος από τους έχοντας το κουσούρι». Λίγο αργότερα το «Έθνος» (28.1.’06), δίνει την χαριστική βολή με ανασκόπηση της φάρσας της αυτοκάθαρσης («Ποιούς αθώωσε η Θεία Χάρις»), στο οποίο περιλαβαίνει τον κ.Θεόκλητο: «Kάποιοι ισχυρίστηκαν ότι στο υπηρεσιακό βιβλίο των συμβάντων κάποιου αστυνομικού τμήματος στα Tρίκαλα μια συγκεκριμένη σελίδα σκίστηκε βιαστικά. Στην ανάκριση του κ. Θεόκλητου, που ακολούθησε στα εκκλησιαστικά όργανα, δεν εκλήθησαν, ενώ θα έπρεπε, ούτε ο συγκατηγορούμενός του, Σ.Kουλουσούσας ούτε και ο νυν πρωτοσύγκελος της μητρόπολης Θεσσαλιώτιδος και στενός φίλος του, αρχιμανδρίτης Aχίλλιος Σιώκας. Kαι οι δύο αρχιμανδρίτες θεωρήθηκαν -άμεσα ή έμμεσα- συμπρωταγωνιστές των περιστατικών. O κ. Xριστόδουλος δεν ξέχασε τη «θυσία» του πνευματικού του τέκνου και τον επανέφερε ως τιτουλάριο μητροπολίτη Bρεσθένης.». Για τον παρακοιμώμενο γράφει: «….κατηγορηθηκε για συμμετοχή στις ‘εξορμήσεις’ στα μπαρ των Tρικάλων…..σημερα πέταξε τα ράσα και δραστηριοποιείται στον χώρο της… show biz!». Συνεχίζοντας εξηγεί πως ο κ.Θεόκλητος: «….Στη συνέχεια τον εγκατέστησε στο Eπισκοπείο. Στο κατηγορητήριο του κ. Θεοκλήτου αναφέρεται ότι ο Kουλουσούσας έκανε απόπειρα αυτοκτονίας και εισήχθη στο νοσοκομείο Kαρδίτσας. Aπό το νοσοκομείο αρχικά αρνούνταν το περιστατικό. Στη συνέχεια το αποδέχτηκαν δίνοντας ασαφείς αιτιολογίες για την έκτακτη εισαγωγή. …..εγκαταστάθηκε στην αρχιεπισκοπική κατοικία ……..Σύμφωνα με πληροφορίες κινείται στον χώρο της μόδας και του μόντελινγκ. Παραμένει κοντά στις αυλές της οδού Aγ. Φιλοθέης, καθώς οι φήμες τον θέλουν να αποτέλεσε ένα από τα πρόσωπα που συνόδευσαν τον κ. Xριστόδουλο στο Παρίσι. Tελευταία του εμφάνιση ήταν στην εκδήλωση της εκκλησιαστικής ….«Aλληλεγγύη», που έγινε ……στην Πεντέλη. ….καθόταν κοντά στον επικεφαλής της οργάνωσης, κ. Φουρλεμάδη» (σημ.Λασκ. Εκκρεμές δικαστικά σκάνδαλο της «Αλληλεγγύης»).
H αποστολή του Θεόκλητου δεν έληξε στο Παρίσι. Σύμφωνα με το «Πρώτο Θέμα» από εκεί ο άγιος συνοδευόμενος από τον «ναύτη Κουλουσούσα», πήγε στην Μπολόνια και επισκέφθηκε τον Βαβύλη «όπως άλλωστε επιβεβαίωσε ο διευθυντής των φυλακών….Το όνομά του υπάρχει και στη λίστα των επισκεπτών…θυμάμαι να φοράει σκούρο κοστούμι». «Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για διαπραγμάτευση ώστε να μην αποκαλύψει ο Βαβύλης τίποτα από την πραγματική σχέση που είχε με τον Αρχιεπίσκοπο. Να μη μιλήσει για τα χρόνια του Βόλου….». Νάτο πάλι το δίδυμο λοιπόν «φορώντας και οι δυό σκούρο κοστούμι όπως  λένε αυτόπτες…» (Άντζυ Σταθάτου, 12.2.’06) , να κατηγορείται ξανά πως βαδίζει σε περίεργες ατραπούς. Το βιβλίο επισκεπτών των φυλακών της Μπολόνιας δεν είναι βιβλίο συμβάντων του Αστ.Τμήματος Τρικκάλων, και η Αντωνία Ηλία δεν είναι πιά εδώ για να ρυθμίσει την καταδίκη των κακόβουλων διαδοσιών κι έτσι ο κ.Θεόκλητος το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να διαψεύδει. Αλλά οι ανθρωπιστική δράση του Χριστόδουλου με φυλακισμένους δεν σταματούν εδώ, ούτε στους δυο νεαρούς εμπόρους ναρκωτικών του Βόλου. Την ίδια ημέρα η «Ελευθεροτυπία», επιβεβαιώνει τις πληροφορίες της εφημερίδας «Παρόν» που θα δούμε αναλυτικότερα αλλού, πως Χριστόδουλος έχει «κάποιας μορφής επικοινωνία με τον Γιοσάκη», μέσω του φίλου του μεγαλοεπιχειρηματία του οποίου η μάννα πλήρωσε τις παριζιάνικες διακοπές του.
***

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου