© ThePressProject.gr
Δημοσιογραφία;
Καμία σχέση;
Τα ελληνικά Μέσα ενημέρωσης και οι ιδιοκτήτες τους αυτοκτονούν πολιτικά και
ηθικά, φανερώνοντας μια κατάσταση πανικού. Μέχρι χθες απέκλειαν τους βουλευτές
του ΣΥΡΙΖΑ, και τώρα τους φιλοξενούν καθημερινά ελέγχοντας την κάθε
κουβέντα που θα πουν και προβαίνοντας σε συμπεράσματα για το τέλος του κόσμου.
Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κάτω από την πίεση των αστέρων της τηλεόρασης
λυγίζουν εύκολα και αποκαλύπτουν τις αλλαγές πχ στην οικονομική πολιτική που
έχουν αποδεχθεί. Οι αστέρες αισθάνονται «σαν να κλέψουν εκκλησία», ενώ σιωπούν
εκκωφαντικά (αν δεν συνδράμουν κιόλας στο φαινόμενο της Χρυσής Αυγής. Ο
λόγος τους κινείται μεταξύ νεοφιλελευθερισμού και νεοσυντηριτισμού και το
περιθώριο των επιλογών τους κινείται μεταξύ των κυρίων Τζίμερου και Μιχαλολιάκου,
ακόμη και στα πρώην σοβαρά έντυπα.
Από την άλλη πλευρά, ο ΣΥΡΙΖΑ δείχνει να μην έχει αντιληφθεί τη
λειτουργία του μηχανισμού της προπαγάνδας. Είναι εκεί, κάθε μέρα στα παράθυρα
δίνοντας άλλοθι στους γενναίους υποστηρικτές του Μνημονίου και τους
επιχειρηματίες που δημιούργησαν την διαπλοκή στην Ελλάδα. Ακόμη κι αυτή η
ρητορεία του για τα δάνεια των ΜΜΕ, ως απάντηση στις επιθέσεις που δέχεται,
είναι προβληματική από τη στιγμή που δεν εξετάζει όλο το σάπιο οικοδόμημά
τους.
Την ίδια ώρα στον κόσμο τη εργασίας, υπάρχει η σκληρή πραγματικότητα. Η
ιδιοκτησία του Αθηνοράματος (50% Εκδόσεις Λυμπερη- 50% Αννυ Ηλιοπούλου,
προχωράει με συνοπτικές διαδικασίες σε καθεστώς τετραήμερης απασχόλησης έχοντας
νωρίτερα μειώσει τις αποδοχές στους υψηλόμισθούς, έχοντας κάνει οριζόντιες
περικοπές της τάξης του 15% και έχουν αναστείλει τα επιδόματα κάνοντας εφαρμογή
της μνημονιακής νομοθεσίας.
Λένε στους εργαζόμενους για την αξία του περιοδικού αναφερόμενη στα 5 εκατ.
ευρώ που φέρεται να ζήτησε ο Α. Λυμπέρης από τον όμιλο Βαρδινογιάννη για την
πώληση του μεριδίου του, χωρίς να προσθέτουν την απορριπτική απάντηση.
Ένα ιστορικό περιοδικό για τη ζωή της Αθήνας στην κρίσιμη στιγμή, επιλέγει
να κόψει ξανά από τις αποδοχές των εργαζομένων του, τις υπογραφές των οποίων
διαφημίζει ως τις πλέον έγκυρες, χωρίς να αναρωτιέται για τις επιπτώσεις στη
ζωή τους, αλλά και στο προϊόν που παράγουν.
Από τη στήλη Πίσω
από τις κάμερες από το ΠΡΙΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου